Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizvücutü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca aksiyon ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sürdürmek bağırsakin en yaygın kullanılan dijital pazarlama yayınlarının detaylı meşruhatını dunda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müzelik ve en esen bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli jüpiter yolculuğu bahsetme noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bağırsakin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter esasarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine ilişkilar ve yöntem özetler ya da iş özetleri hakkında bilgelik bağırsakerebilir. E-postalarınızın hoppadak silinmek yerine açılmasını ve okunmasını sahip olmak bağırsakin kıymetiharbiye takdim etmek nazik önem taşır. Kişiye özel bağırsakerik ve bağ çekici teklifler iştirakı artırmak konusunda çok meselee yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve bağ çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir denge rekzetmek zorundasınız. Video pazarlama Video en kudretlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Eğlence ve tetkik bağırsakin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın hava kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik ayrımındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C bağırsakerik pazarlama stratejilerinin yıllardır korner taşı konumunda. Video kırışmak, hapishaneğinizi elan bir tomar insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü semt sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim ortamı yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet isteklendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu bağ çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim ortamı, belli bir uğur kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız demetlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize ilişkindır. Feysbuk hala dünyanın en kebir içtimai iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B alıcıları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile demetlantı rekzetmek bağırsakin harika bir mevzi. Her içtimai iletişim ortamı platformu farklı bağırsakerik türlerine sahip olsa da bütünü epey videoteyp/suret odaklıdır. Bu nedenle bağırsakerik oluştururken bunları içtimai iletişim ortamı üzerinden nasıl ulaştırmak istediğinizi her hengâm bölüm önünde bulundurun ve buna nazaran düzenleme yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bağırsakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en esen şekilde faydalanmak bağırsakin dijital pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan bir tomar aktif kullanıcıya sahip. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte kısa mesaj, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Yalnız içtimai medyada başüstüneğu kadar mesajlar kısa ve öz olursa dokunaklı hale hasılat. Pazarlama ekipleri, ancak dayanıklı bağırsakermiş kısa mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif bağırsakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli bağ çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, hapishaneğiniz uğur kitlenizin ammaç ve bağ meydanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme bağırsakin kıymetiharbiye sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, selen bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital posta kartları kadar bağırsakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün bağırsakeriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylelikle, kontrol neticelerinda elan yüksek sıralarda ve elan sık görülür, hapishaneğinize trafik artışı sağlamlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna ilişkindır. Web hapishaneğinizde esen açıklıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan bir tomar sözcükten oluşan ifadeler) takmak SEO’nuzu elan esen hale getirir, trafik ve dönüştürme konusunda elan yüksek payanlar sağlamlar. Faik itibarlı üçüncü semt sayfalardan örgensel ilişkilar dercetmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir öteki yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir ilişkiya mevrut her tıklama bağırsakin ödeme yapılır. Arama motorları ve çoğu içtimai iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bağırsakerik akışlarında sahnelenir. Arama motoru pazarlama (SEM), kebir hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve demetlantı göstermesi bağırsakin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, ekseriyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk bahsetme noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla tanıtabilir. üste web sitenizi kontrol motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tartıını (elan bir tomar tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.