İstediğiniz logo tasarımı yapacak uzmanları bulun

en iyi logo tasarımları

Logo nedir? Lafız valörı olarak hamur içinlığı dilimizde amblem olan, bir meslekin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, valörını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo tasavvurı anlamsal olarak meslekletmenin veya organizasyonun sütun olarak yaptığı mesleki sembolize edebileceği kabil, markanın kendi valörı ile de sembolleştirilebilir, ayrıca bazı çalışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı bağırsakerik ve anlamlara iye olabilir.

Sorusu sorulduğunda lafız valörının haricinde, birbir hayli logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasavvur esnasında tasavvurı meydana getirecek olan şahıs veya kuruma neyin ve nite aktarıldığı bayağı önemlidir. Gayrı taraftan logo tasavvur çalışmasını meydana getirecek şahıs veya kurumun sizi nite anladığı ve logo çalışmanızı nite değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çalışma sizin, meslekletmenizin ve bundan sonraki çalışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasavvur çalışması” olacaktır.

Logo yalnızca şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değmeslektirilmiş ve düzenlenmiş hali veya marka bağırsakin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çalışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype birden çok iş vadiı ile faaliyette mevcut şirketler bağırsakin daha çok yeğleme edilebilir. Hiç bir sektörde hareket gösteren meslekletmelerin ekseriya logoları dalü temsil paha. Lakin birden fazla dal ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda benzemek imkansızdır.

Logo ne mesleke yarar?
İşletmeler bağırsakin logo veya logotype olmazsa olmazlardandır. Her nite markası sıfır bir pres olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz devran aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile beraberinde gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, ha aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. çarkıt halini düşünmeye çalışın. Markaların logoları olmadan harbiden marka olmaları kıl payı imkansızdır.

Bu sebeple meslekletmenize kurumsal bir niyet hazırlayarak yolunuza muhkem adımlarla devam edebilmek namına “logo tasavvur” çalışması ile çıbanlayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabil bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) deyiş paha. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca ara sıra kişilerin bir zevahirte tanınmasını sağlayan meslekaretlerdir. Tipik bir logo firmaların nüans edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan nitelik, font, şekil ve görsellerdir.

Düz, basitçe anlaşılır, sınırırlanması basitçe, olabilir başüstüneğunca az adetda renkten oluşemtiaıdır. Her çhemayar baskı ve boy bos tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok ıvır zıvır ölçülerde ilimlar kaybolmamalı, çok şanlı ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. Farklı şirket evet da ürünlere ilişkin logolar ile karışıklığa illet vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya şanlı beis verir.

Logo layihamcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun layihamcısı Paul Rand’e için logoyu üreten layihamcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili yapılışun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin yürekğine şık olmalıdır. Ayrıca kurumun kendisini nite tanımladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun tasavvur aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin taçısaf lüzumlu rengi lüzumlu şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü devran dahi dürüstılda lafıcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ilişkin ürün evet da şirket bağırsakin logo tasarlanacağı devran o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri hakkında malumat sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı devran simgenin taşıyacağı valör bakımında bu malumat çok önemlidir.

en iyi logo tasarımları

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.